Ilska finns bara inom dig själv

Nu sitter jag här eller snarare ligger ner framför datorn. Jag är trött nu för tiden, lite grinig, lite piss off och bär på en allmän ilska. Har en känsla om att saker aldrig kommer gå/bli bra. Hur vänder man det? Hur gör man sig själv glad och så man kan se saker på den ljusa sidan när man egentligen är bara trött på precis allt? Sen avreagerar jag mig på andra när jag egentligen är arg på mig själv. Att jag är fast i något som jag är för svag/lat att ta mig upp ur. Att jag låter mitt glida vidare på ett sätt jag egentligen inte är nöjd över. Usch, jag är trött otroligt trött på att försöka orka. Men jag kommer ta mig upp ur det jag bara måste våga göra något. Och ta tag i saker. Är det inte egentligen så man borde ha det? Om jag fortfarande glider i samma mönster om två månader det mönster som gör mig arg och kanske till och med ganska olycklig då får alla jag känner slå mig hårt riktigt hårt vart de vill, det, eller generöst hjälpa en flicka som just nu känner sig hjälplös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0