White christmas

Julen var bra. Den var mysig och julig och den var vit. Det har varit och är väldigt vitt här. Jag är ganska trött nu av någon anledning. Viktor är sjuk och mår inte alls bra. Jag är snäll flickvän och tar hand om honom. Det måste man vara. Men den bästa julklappen för mig i år var nog att Sandra äntligen kommit hem. Det verkligen värmer i hjärtat. Och att vi är grannar nu också. Man kan bara springa förbi en timme och inte behöva planera så mycket. Skönt!

Ja, allt är hyfsat bra trots att det är lite mindre bra saker som har hänt nu under juletiden också. Men jag ska försöka koppla bort det och hålla tummarna att viktor blir frisk och att vi hamnar i Paris under nyår :)


God julig Tid. <3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Har du någon favoritbloggare? =)

kramar!

2009-12-30 @ 19:48:42
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0