Avslutat 6 min senare...

Klockan är just nu när jag skriver detta 23.56 och jag är helt enkelt trött.
Borde sova men jag är en riktigt typisk kvinna som tänker alldeles för mycket och på allt onödigt. Oroar mig över saker som man engentligen vet säkert och tänker så mycket att man blir trött. Varför måste man tänka igenom en massa hinder? och inte gå den enkla vägen...? Bara rakt på sak. Kommer man egentligen på smartare saker om man som kvinna tar längre tid på sig att tänka igenom något och se hela perspektivet än att bara gå rakt på sak och lösa problemen längs vägen?

"Äh, usch lägg ner Louise tänk inte så jävla mycket"

Tack, Schizo jag, nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0