Omg, jag har tänkt igen!

Har tänkt ut en massa saker/tips jag vill dela med mig av. Vardagliga ting och saker som är lite random kanske om allt möjligt så det ska jag göra ska bara tänka lite hur jag ska lägga upp hela systemet. Men det kommer vara för den "vardagliga" tjejen. Om små smarta tips om allt möjligt. Och sen andra skumma grejer. Jag är skum så då passar det ju ;)

Nu ska jag dra till jobbet. Och ja, jag cyklar fortfarande. :)  miljömedveten och lite fart på dagen är bara bra. (eller är detta en fantastisk bra bortförklaring till att jag inte tagit tummen upp i röven och skaffat körkort än?) (A)

Jag, idag alldeles nyligen. Uppsatt hår, trötta ögon och myströja.
Work? Here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0