Paris och kokande rödbetor.

Paris var staden jag befann mig i under nyår. Det var mys det var glittrande och sprakande på aftonen. Det var ost, merci, överanvänding av näsdukar och frusna tår. Men det var också mys och ögongodis.

Besattheten har blivit ringar det senaste. Och det är fortfarande vitt ute och just nu har jag mycket känslor bubblande i mig på grund av att jag just nu.. helt enkelt har mycket att tänka på kan man säga.

Nu kokar en rödbeta på min spis som ska mixas ner till en delicious (I hope) Smoothie.  Som också ska ha apelsinjuice och youghurt. Mumma! Sen ska Sandra komma hit. Mys jag trivs med att ha henne här hemma. :) Det är tummen upp och livet rullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0