Reserv Bravader och Visum.

JAG HAR HÄMTAT MITT PASS IDAG, LÅNAT BÖCKER OM AUSTRALIEN OCH BESTÄLLT VISUM!!!!:D:D:D:D


Om jag inte var så trött efter helgens bravader att jag studsat nu. Vad var bravaderna? Jo, det vanliga som bara vi skövdebor kan syssla med, typ catfight äta nachos smita in gratis och prata med gamla gäster från en gamla arbetsplats. Och ja bli lite grann för fulla och sen få panik för att någon tönt förföljer en. Och skorna hade för höga klackar men heter man Louise som jag har man reserv skor i väskan som är platta poch gosiga. :) Det var den helgen. Och den var skoj. Inget kan gå fel om slappnar av och har skoj i Skövde ;)


Jag och sabbe


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja då kan man bli lite nervös, eller mycket... Men ändå, jag är grymt avis. Haha ja, det är sånt som händer när man har tråkigt, tatueringar :P Söt bild :)

2010-01-18 @ 22:19:06
URL: http://pombi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0